utorok 24. mája 2011

Orange Caramel - Aing ( Slovenský prreklad)

No teda :D
Ja som sa k tomu aj dostala heh.. V poslednom čase už ani neviem čo skorej :D Treba mi tolko vecí porobiť že až...potom sa často stáva že je toho na mňa práliš a na kopu vecí sa vykašlem :D
Ale tak Oriange Caramel mam už dlho hotové ale dala som kvalitnejšie video ...stale to neni take ako by som chcela ale zo všetkých čo mam najlepšie :D

Bohužial už musím dávať videa pod heslá...nevypláca sa ich tu mať len tak volne :( Dúfam, že ma pochopíte...ja viem nie su to najprofesionalnejšie preklady ale tiež sa snažím , tak by som bola rada keby ste to aj nejako ocenili :D
No nechcem sa tu moc rozkecávať na to bude ešte potom čas ...dnes sa chystám pridať ešte niejaky preklad kedže som tak dlho lenošila , ale nič zatial neslubujem :D Ked mi do toho niečo skočí nehnevajte sa ...

MV na stiahnutie je na Mediafire    


^_^ Dalšie titulky budú Mini - Girls Spirit !!! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára