štvrtok 25. augusta 2011

Sistar19 - Ma boy (Slovenský preklad)

Takže v poslednej dobe ma zas chytilo to prekladanie :D Tak mam teraz toho dost rozrobeneho a v blízkej buducnosti sa možete tešit na dalšie moje mizernéé prekladíky :D Haha

Hachi (alebo na yt Warette- bo aj Nana ma volaju - proste dievča mnoha tvári haha :D alebo skorej prezývok) je s5!!!!!
Milujem tuto pesníčku skušala som ju naspievať po slovensky a by ste sa čudovali ale celkom mi to šlo teda ten refrén ostatne sa mi dost plietlo ale to nie je podstatné to som sa len nudila...ale tak dnes ak stihnem pridam ešte nejaky prekladík dufam, že sa podarí...zatial dufam, že sa vam toto bude lííbit koťátka moje :D Bye bye

MV na stiahnutie najdeš na Uložto
 P.S - Len sa ospravedlnujem za kvalitu nejak som nemohla najst akurat tento zaznam v nečom lepšom ..:( no dufam že to až tak nevadi hned ako najdem tak to premenim :D

A pre tých čo to nechcu stahovať je tu MV online :D Hope u enjoy :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára